201902.28

Ram dine makrotal

Dette indlæg er et betalt indlæg - det indeholder betalte links.

Er du på kostplan? Eller prøver du at følge dit kalorieindtag og dine makrotal? Der kan være forskellige udfordringer med at nå de forskellige tal alt efter hvem man er. Nogle kan have svært ved at nå det rette antal kalorier og andre kan have svært ved at nå de rette makrotal. Hvis du styrketræner, så kan det for mange være svært at ramme det rette antal proteiner. Det kan være svært at få proteiner nok, når man skal ramme sine makros.

Proteinpulver som hjælp

Hvis du har svært ved at ramme dit daglig indtag af protein, så kan det være, at du skal overveje at tage proteinpulver. Det er nemlig et udmærket tilskud, som får dig til nemmere at ramme dit daglige indtag. Mange tager proteinpulver i en proteinshake i løbet af dagen. Det er forskelligt om de tager den før eller efter træning. Egentlig betyder det ikke det store om du tager din shake før eller efter træning. Du kan også vælge at drikke det som et mellemmåltid i løbet af dagen. Der er altså mange muligheder. Det vigtige er dog, at du blot ser proteinpulveret som et supplement til god, nærende og fornuftig kost. Det kan ikke stå alene. Du kan købe proteinpulver her.

Brug en App som hjælp

Der findes flere forskellige Apps, som kan hjælpe dig med at udregne, hvor mange kalorier og antal protein, kulhydrater og fedt der er i forskellige produkter. Der findes blandt andet både LifeSum og MyFitnessPal. Det er begge redskaber, som kan hjælpe dig med at få et overblik over dine madvarer. Du kan blot scanne dit mad og så fortæller de dig, hvor mange kalorier der er i. Hvis du betaler for en udvidet version, så kan du også se, hvor meget protein, fedt og kulhydrater der er i den enkelte vare. Hvis du nøjes med den gratis version, så kan du blot se dit samlede indtag for dagen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *